Wanneer u als ondernemer of manager werkelijk iets wilt betekenen, een bedrijf wilt creëren dat bouwt aan een toekomst waar klanten, werknemers, aandeelhouders en de samenleving baat bij hebben, dan is de Blauwe Polder Marketing Strategie Dag iets voor u en uw team!
Tijdens het programma ontwikkelt u inzichten die behulpzaam zijn bij het losmaken uit uw huidige werkterrein van (veelal) stevige concurrentie door het creëren van een nog onbetwiste markt waar de concurrentie buitenspel staat. Daarin maken we - tijdens de koetsrit - een zeer tastbare vergelijking met het ontstaan van polders door de toenmalige visionaire Nederlandse ondernemers.
De Blauwe Polder Marketing Strategie Dag is een systematische workshop voor de ontwikkeling van een creatieve strategie in nieuwe concurrentievrije markten. De ontwikkeling van het programma (in samenspraak met u) alsook de moderatie is in goede handen bij marketeer Pieter Jan Doets.
Deze bijzondere workshop bieden we aan in twee varianten:
- Management sessie Blauwe Polder Marketing Strategie Dag
- Executive uitvoering Blauwe Polder Marketing Strategie Dag:
Route langs luxe restaurants, alle deelnemers ontvangen een exemplaar van het boek ‘De Blauwe Oceaan’, W. Chan Kim & Renee Mauborgne.
Voor ondernemers en managers die op een vernieuwende wijze de marketing strategie willen opfrissen, is de Blauwe Polder Marketing Strategie Dag waarin voortdurend business & genieten centraal staan.
> Informeer naar de tarieven voor dit bijzondere dag-arrangement!
.naar boven